1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 422377

Sv: Ojojoj Tifogruppen!
Grattis timrå till segern. Ni var bättre än oss helt enkelt...

Men en sak som ja hakar upp mig på..

NI ÄR MEDGÅNGS SUPPORTRAR!

När vi gjorde 1-0 så blev ni tyst och inte hejade fram erat lag under resten av perioden. Men sen när ni gjorde 1.-1 då började ni skrika å tjoa igen..

Så är det varje gång. Ni hejar bara på erat lag med ramsor/trummotr etc när ni gör mål, leder eller vinner. Inte när ni ligge runder eller förlorar. Det är jävligt dåligt !

Kom inte och påstå att ni är sveriges bästa klack, för det är ni inte!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...