1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 422408

Sv: Ojojoj Tifogruppen!
The Dude: Tycker ärligt talat det var bra drag på klacken idag. Inte många slår det där.

Klart det blir tyst då motståndarna gör mål. Efter det var det också helt okej drag.

Men att det sedan börjar koka då målen kommer är inte konstigt, då hänger ju även sittplats på här vilket är ytterst sällskådat i svensk hockey.

Vill även ge Olle (Knylan) en eloge för en mycket bra trummning. Hans överlägset bästa insats med stockarna hittils. Folk som provat vet hur otroligt jobbigt det är för armarna och överkroppen att trumma en HEL match. Lägg därtill att han jobbat arslet av sig med vårat TIFO hela veckan och hela dagen idag. Allt detta har han offrat på sin 18-årsdag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...