1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 422923

Sv: Sveriges bästa bortasektion?
gud: Ja Chief har ju ett namn som förslår. Hon upprätthåller ordningen i KA utan problem. pettsson däremot är ju en riktig räka ;). Om inte Chiefen ställer upp så skickar vi in Jocelyn i smeten, hon är ju den riktiga sheriffen från Nottingham =).