1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 424051

Sv: Strimma-låten
Et tu Brute: Ja, för om det nu var just den speciella matchen som Jähkel besökte, och som han sjunger om, så borde väl den gamle pistvakten som du säger, ha kommit ihåg lite mer detaljer rörande just det. För det var väl betydligt mer händelser runtikring matchen, än själva resultatet, som folket som var där, kanske väljer att tala om såhär i efterhand..

Eller vad säger du Orion?? =)

Vi njuter av en bild som nog kan passa ganska bra..

[bild]www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=till_svartlien__pistvaktgnget_har_hittat_rtt_mindre.bmp&user_id=4[/bild]

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...