arf: Jag funderade i samma banor som dig sist. Jag har testat med båda datorerna hemma att få in webbradion, utan att lyckas. Först står det ngt i stil med "ansluter", för att efter en stund visa P:11. Samma sak båda gånger det varit aktuellt att använda sig av den.
Sist stog det till och med att det kostade 29 kr/månad, det kan i och för sig bero på att jag tryckte på allt som gick att trycka på i ren frustration att få igång radiof-n. I det här fallet tycker jag det är ytterst märkligt att man byter ut en väl fungerande radio mot en som tydligen bara är till för vissa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sist stog det till och med att det kostade 29 kr/månad, det kan i och för sig bero på att jag tryckte på allt som gick att trycka på i ren frustration att få igång radiof-n. I det här fallet tycker jag det är ytterst märkligt att man byter ut en väl fungerande radio mot en som tydligen bara är till för vissa.