250kg kärlek: Min funkar alldeles utmärkt, och då sitter jag i Mexico på ett sketet modem.. kan det vara operativet i datorerna dina? första gången man drar igång hockey live så gör det en test för att se om datorn klarar av att ta emot sändningen..kanske är nåt med cookies vad vet jag ?Hoppas det löser sig
Idag så ska Öviksfjanten få se vart skåpet ska stå!!
PS. när dyker Manderville upp, kanske mot Luleå på lördag ,nån som vet? DS
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Idag så ska Öviksfjanten få se vart skåpet ska stå!!
PS. när dyker Manderville upp, kanske mot Luleå på lördag ,nån som vet? DS