Är "den rätta" loggan (tallarna) varumärkesskyddad? eller kan vi göra kopior från 60-70 talet till självkostnadspris ? jag tänker i första hand på matchtröjor.
Naturligtvis skall varken supporterklubben eller Timrå IK blandas in.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är "den rätta" loggan (tallarna) varumärkesskyddad? eller kan vi göra kopior från 60-70 talet till självkostnadspris ? jag tänker i första hand på matchtröjor.
Naturligtvis skall varken supporterklubben eller Timrå IK blandas in.