1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 425284

Sv: 2 -2 målet
Icing-Ove: Hehe bitter?

Den enda anledning jag kan tänka mig att MoDo inte skulle haft samma tändning som Timrå är ju att de har så dåliga supportrar.

Saxar från dagbladet:

"Även Tommy Salo var nedstämd i efteråt, och var märkbart tagen av de ditresta Timråsupportrarna.

- Den därjävla klacken skriker ju hela tiden, sa han bittert."

Sedan att MoDosupportrarna inte ens kunde ge en så stor spelare som Foppa ett riktigt mottagande i torsdags är ju beklämmande.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...