Janken: Jag skulle påstå att det är värre gällande Salo. Sedan så var det ju några år sedan Salo la av så nog är den mest mobbade nu.
Är man den störste hjälten i landets enda OS-Guld så bör man bli ihågkommen för det men tydligen så fastnar misstagen djupare i Svenska folket själar.
Staffan Tapper var ju ingen hjälte innan straffmissen mot Polen heller. Så dte blev mer naturligt där. Jag som inte var med på tiden vet inte ens vilket klubblag han spelade i tex. Jag har bara hört om straffmissen som gjorde att medaljchansen i VM 74 försvann.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är man den störste hjälten i landets enda OS-Guld så bör man bli ihågkommen för det men tydligen så fastnar misstagen djupare i Svenska folket själar.
Staffan Tapper var ju ingen hjälte innan straffmissen mot Polen heller. Så dte blev mer naturligt där. Jag som inte var med på tiden vet inte ens vilket klubblag han spelade i tex. Jag har bara hört om straffmissen som gjorde att medaljchansen i VM 74 försvann.