1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 425423

Sv: 2 -2 målet
JimmyH: Hans jobb är att reagera så där. Att lägga den i hörnet är ingen garanti för att inte Timrå skulle kunnat göra mål, däremot en garanti för att de fått ett tryck i zonen, vilket egentligen var det man ville. Varje situation är unik och jag tillhörde dem som tyckte att det var osannolikt att det som hände skulle kunna hända. Jag skrek -skjut! Eftersom jag tycker att det var det jag ville se. Jag ville se Salo göra mål. Besviken över resultatet? Ja, men i bara tio sekunder. Efter en slutspelsmatch med samma resultat så hade jag fortfarande hållit på och förstöra något värdefullt i mitt hem.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...