1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 425475

Sv: 2 -2 målet
Janken:

Ledsen är jag inte, snarare tycker jag det är löjligt. På samma sätt som det är löjligt att jämföra The Big Red Machine med Timrå eller att jämföra Djurgården med storklubbar som Arsenal, Juventus, Barcelona osv.

Vad det handlar om är att media målat upp detta som någon Eriksgata för MODO och folket får för sig att detta är något som vi MODO-iter tror. Jag tror personligen att vi har en jättechans att vinna SM-guld, men det är på inga vägar klart och det kommer krävas maximalt med vilja och kunnande för att nå hela vägen fram.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...