LillHinken: Vi skickar upp Leffe så får han vifta med flaggor och kasta lite konfetti. Ska ni göra så mot SSK? Då kan jag inte vara med... Kringlorna finns fortfarande kvar hos mig... Reverteringen till Tik är inte klar ännu. Nu missade vi ju den plan vi hade för att fixa Dif o Aik ikväll...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
LillHinken: Vi skickar upp Leffe så får han vifta med flaggor och kasta lite konfetti.
Ska ni göra så mot SSK? Då kan jag inte vara med... Kringlorna finns fortfarande kvar hos mig... Reverteringen till Tik är inte klar ännu.
Nu missade vi ju den plan vi hade för att fixa Dif o Aik ikväll...