1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 438285

Sv: Inför Timrå-Brynäs
70Igor:
Nä! Det är inte höga tankar om Brynäs!
Det är traditionen!
Enligt min åsikt så finns det inga dåliga lag i ES! Alla har kvalificerat sig till högsta serien och hör således hemma där (Teoretiskt i alla fall)
När det sedan kommer till de traditionellt tuffa matcherna kan vilket lag som helst, på ren vilja, bjuda på motstånd.

Minns Timrå - Björklöven. Då björklöven kunde ha galloperande influensa i hela laget men ändå piska rumpan på TIK!
Derbydrabbningarna mot MODO!
Matcherna Brynäs - Leksand!
Jag tror definitivt på Timråseger... Men ingen promenadseger!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...