hexiaDeTrix: Tror allvarligt att det inte är så många som känner igen era dräkter, de ser ju olika ut varje år: Ibland broccoli, ibland gamar. Eftersom designen i huvudsak består av reklamen så blir det ju ny dräkt varje år bara pga av det - precis som MoDo.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror allvarligt att det inte är så många som känner igen era dräkter, de ser ju olika ut varje år: Ibland broccoli, ibland gamar. Eftersom designen i huvudsak består av reklamen så blir det ju ny dräkt varje år bara pga av det - precis som MoDo.