mike66: Äh, kom igen nu! Man kan byta arbete, bostad, fru, bil eller märke på golfklubborna, men att byta favoritlag går inte! För om man byter lag att hålla på så höll man inte riktigt på laget i första läget!
I morgon vill jag verkligen se att Timrå JOBBAR PUCK!!! Då ska de 3 poängen bärgas!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I morgon vill jag verkligen se att Timrå JOBBAR PUCK!!! Då ska de 3 poängen bärgas!