1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 439673

Sv: Inför SSK 21/10
Moverare: Förstår inte varför inte Jimmy får spela mer matcher hos er, Fagge och Otto har juh knappast rosat marknaden så här långt som sagt.. Tror det garanterat ger betydligt mycket mer trygghet i de bakre leden..
Näe men det behövs att ni är på den nivån för att de ska kunna utvecklas vidare, se bara på Hasse och Tägga.. Ok att Hansson fått stå tillbaka den här sässen, men det är mest beroende utav Lockouten. Tägtström rankar iaf jag som bättre än t ex Sundin, så han har alla förutsättningar..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer