falo: Vi får väl se om min negativa svit bryts i kväll. Har bara sett en vinst på de sex matcher jag sett de senaste två åren. Det är bara att ställ an sig på att man kommer att åka hem lite lätt nedstämd....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får väl se om min negativa svit bryts i kväll.
Har bara sett en vinst på de sex matcher jag sett de senaste två åren.
Det är bara att ställ an sig på att man kommer att åka hem lite lätt nedstämd....