bear_poo: inte då upp med humöret nu nu ska vi hjälpa timrå med allt vi har och kan i kväll nu så jag föreslår att alla börjag små sjunga redan nu så rösten är uppvärmd och klar till matchen. timrå ik är dom bästa hejja hejja hejja timrå, kämpa timrå ...kämpa timrå ...kämpa timrå ... tiiimmmrrrååå tiiimmmmrrråååå IK
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tiiimmmrrrååå tiiimmmmrrråååå IK
RÖD OCH VIT HOCKEY DYNAMIT