TIK-Supporter: Äh, vilket trams! TIK-klacken höll igång bra och fick ett välförtjänt tack av laget efter matchen, något SSK-klacken varken fick eller var förtjänt av... Tik-klacken vad mindre än hälsften så många men hördes mest och peppade jättefint! Jag var där, men satt mitt emot klacken. (så går det när man spegelvänder minnet... ;-))
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag var där, men satt mitt emot klacken. (så går det när man spegelvänder minnet... ;-))