Problemet ligger tyvärr inte hos oss, utan på hockeyligans server. Det finns folk som jobbar på det och vi hoppas att det snart ska vara löst. Väldigt synd att vi inte kan sända eftersom det varit en mycket bra förstaperiod, från båda lagen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hej!
Problemet ligger tyvärr inte hos oss, utan på hockeyligans server. Det finns
folk som jobbar på det och vi hoppas att det snart ska vara löst. Väldigt
synd att vi inte kan sända eftersom det varit en mycket bra förstaperiod,
från båda lagen.
/Tord