hojan: Du har så rätt.. Mora har ju hakat på i Timrås spår där :)
Jag unnar inte Jönsson och Nordström sånn skit.. tycker de är bra hockeyspelare.. däremot tycker jag att det vore skönt att se Glennerts min.. så får han se vad han säger angående det där om att skitlag ska spela i elitserien. Dryga jäkla pamp. Blir så less.. fbk förlorar ju för fasiken mot de lag han kallar för skitlag!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag unnar inte Jönsson och Nordström sånn skit.. tycker de är bra hockeyspelare.. däremot tycker jag att det vore skönt att se Glennerts min.. så får han se vad han säger angående det där om att skitlag ska spela i elitserien. Dryga jäkla pamp. Blir så less.. fbk förlorar ju för fasiken mot de lag han kallar för skitlag!