Det ser onekligen oförskämt bra ut till att vi tar den 8e raka segern imorn.. hör bara på det: 8e raka segern, Timrå IK! Hoppas också att Mackan får ett varmt mottagande av hela arenan för allt bra han gjort oss, vår gamle president! He´s back!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas också att Mackan får ett varmt mottagande av hela arenan för allt bra han gjort oss, vår gamle president! He´s back!
Inget negotips här inte! TIK-MIF 6-0