mike66: Hurru du mike66! Inget lag i ES är skitlag, då vore dom inte där. Det är klart att det är roligt att vinna över Ö-vikslaget och också över Luleå. Dock är det inte bara att ställa in skridskorna utan det gäller att kämpa till 100% och hoppas på utdelning i offensiven. Tre poäng i morgon mot malmö skulle sitta fint. Vi ses i SA
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är klart att det är roligt att vinna över Ö-vikslaget och också över Luleå. Dock är det inte bara att ställa in skridskorna utan det gäller att kämpa till 100% och hoppas på utdelning i offensiven. Tre poäng i morgon mot malmö skulle sitta fint. Vi ses i SA
MVH
John K
PS: Det heter Luleå och hockeylag. DS