Johan J: Det kan vi väl få hoppas på. Det skönaste vore om "Crippe" trycker till Lindman ordentligt. Fast på ett regelrätt sätt givetvis. Kan lova att det blir jubel då.
Vill se en tuff och aggresiv ishockey ikväll. Den taktiken kommer Malmö ha i alla fall, så det gäller att stå upp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vill se en tuff och aggresiv ishockey ikväll. Den taktiken kommer Malmö ha i alla fall, så det gäller att stå upp.