Johan J: Markus blev väl nog hyllad med "Markuslistan" som florerade för någor år sedan. Som du säger så har han gjort sitt val och lämnat Timrå IK. Och jag skiter fullständigt om det går mer eller mindre bra för honom ikväll.
Ikväll är det de grabbar som finns i Timrå IK som ska hyllas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som du säger så har han gjort sitt val och lämnat Timrå IK. Och jag skiter fullständigt om det går mer eller mindre bra för honom ikväll.
Ikväll är det de grabbar som finns i Timrå IK som ska hyllas.