Åke the Myth: Jag tycker att vi alla ställer oss upp kl 20.00 ikväll och hyllar Leif "Loket"Olsson för allt gott som han gjort för idrottssverige. Det är han värd. Likaså Gunde, han kan vi hylla kl 21.00, fast inte lika mycket hyllning som till Loket.
Det skulle hyllas och firas mycket mer än vad som görs idag ute i arenorna runt om i landet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det skulle hyllas och firas mycket mer än vad som görs idag ute i arenorna runt om i landet.
Kärlek påre rabben....!