mike66: Nu gör vi som någon från Nolbyknölens fot skulle sagt. In och "Pissa" påråm. Dessa gröt älskande halv danskar. Vad jag inte fattar - Varför sväljer dom inte gröten ?
Största miss vi gjort i historien måste väll ha varit att ta tillbaka Skåne och lämna tillbaka Norge. Nästa år är det 100 år sedan vi gavupp Norge. Hellre en Norsk Pige än en sävlig dansk dräng
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
In och "Pissa" påråm.
Dessa gröt älskande halv danskar.
Vad jag inte fattar - Varför sväljer dom inte gröten ?
Största miss vi gjort i historien måste väll ha varit att ta tillbaka
Skåne och lämna tillbaka Norge.
Nästa år är det 100 år sedan vi gavupp Norge.
Hellre en Norsk Pige än en sävlig dansk dräng