På grund av ett tekniskt missöde i samband med nationalsången tog klacken än en gång sitt ansvar och sjöng för allt vad tygen höll. Hade idoljuryn varit på plats hade Ni alla varit vidare till nästa omgång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På grund av ett tekniskt missöde i samband med nationalsången tog klacken än en gång sitt ansvar och sjöng för allt vad tygen höll. Hade idoljuryn varit på plats hade Ni alla varit vidare till nästa omgång.
Stor tack än en gång.
/Joachim Sandström