JimmyH: Nog sjutton får man vara förbannad när det händer igen. Jag tycker det är beklagligt att du tar ansvarige i försvar. Nog bör man sikta högre när det gäller kvalitet på arrangemangen. TIK spelar inte längre div 1. När allt annat har höjt sig många många snäpp runt matcherna skall också ljudbiten hänga med. Har man inte större ambitioner än vad vissa kan tyckas ha, så.. jja vad skall man säga: Lycka till!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nog sjutton får man vara förbannad när det händer igen. Jag tycker det är beklagligt att du tar ansvarige i försvar. Nog bör man sikta högre när det gäller kvalitet på arrangemangen. TIK spelar inte längre div 1. När allt annat har höjt sig många många snäpp runt matcherna skall också ljudbiten hänga med.
Har man inte större ambitioner än vad vissa kan tyckas ha, så.. jja vad skall man säga: Lycka till!