1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 443160

Sv: Ljudansvarige har gjort bort sig igen
Mullback: De "Nya" i sekreteriatet har inte förstått hur det funkar till 100%. Kent som var en av dom som satt på den gammla goda tiden var det som har byggt ljudanläggningen.
Eftersom Kent tydligen gjort sig oumbärlig så vet ingen hur det skall va.
Det är från sekreteriatet allt ljud styrs via knapparna i mikrofon och förstärkarenhet. Mikrofonknappen är en överordnad och förstärkaren styrs av han som sitter i hemmalagets utvisningsbås.
Falerar någon med knapptryckningarna så blir allt tyst.
Inkl. Musik anl.
Det konstiga är ju att i fjol funkade det, då var det bara vaktmästaren som skrapade isen i "snygg luvan" mitt under nationalsången.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer