JimmyH: Det är och kan bara vara speakerbåset som tabbar sig. Det finns inget annat alternativ. Men dom lär nog ha snabbkurs inom närmaste dagarna. Det är en hel vetskap att sköta ljudet. Har själv prövat under en Lillstrimma Cup , Fredrik Modin Cup och Cloetta Cup för Team 85
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det finns inget annat alternativ.
Men dom lär nog ha snabbkurs inom närmaste dagarna.
Det är en hel vetskap att sköta ljudet.
Har själv prövat under en Lillstrimma Cup , Fredrik Modin Cup och Cloetta Cup för Team 85