mattias - 74: Tackar för det .....utan modin nä skulle nog inte vilja se timrå ställa av han frivilligt för han är väldigt betydelse full för timrå ...... Timrå har ju en del i leksand oxå ;-) målisen he he he hoppas det går vägen för leksand i vinte kan gärna byta ut dom mot malmö he he he
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå har ju en del i leksand oxå ;-) målisen he he he hoppas det går vägen för leksand i vinte kan gärna byta ut dom mot malmö he he he