Djurgårdaren Mullback löser in sig på Sydkraft Arena för att se på hockey. Det skiter sig med ljudet och HELA ståplats sjunger nationalsången till allas förtjusning. Skandal var ordet för dagen, nja.
Vad jag kunde se så dog ingen, Timrå tog tre poäng och gick upp till serieledning. Alla glada och nöja.
Du borde kanske börja skriva krigsrubriker åt kvällspressen i stället:)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dagens I-landsproblem:
Djurgårdaren Mullback löser in sig på Sydkraft Arena för att se på hockey. Det skiter sig med ljudet och HELA ståplats sjunger nationalsången till allas förtjusning. Skandal var ordet för dagen, nja.
Vad jag kunde se så dog ingen, Timrå tog tre poäng och gick upp till serieledning. Alla glada och nöja.
Du borde kanske börja skriva krigsrubriker åt kvällspressen i stället:)