Mullback: Två gånger på kort tid är t.o.m. två ggr för mycket. Ang. sladdförsedd mick så finns det laddat nere vid speakerbåset, men vår eminenta klack hinner alltid lösa problemet innan den möjligheten hinner utnyttjas. Men som sagt, dessa incidenter ska förhindras en gång för alla (vilket förhoppningsvis är fallet i fortsättningen). "Utrycka/försvara sig okontrollerat" är lite glashuskastning, men mellan raderna så finns ju givetvis befogad kritik.
För att anknyta till det väsentligaste, hockeyn, så vill jag bara säga att det är stor hockeypropaganda man bjuds på nuförtiden. Jag är fantastiskt stolt över våra rödvita krigare! Var ska detta sluta?!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För att anknyta till det väsentligaste, hockeyn, så vill jag bara säga att det är stor hockeypropaganda man bjuds på nuförtiden. Jag är fantastiskt stolt över våra rödvita krigare! Var ska detta sluta?!