Bubben: Troligen därför att TIK missade 5-6 solklara mål genom oskärpa och dålig skridskoåkning. Det var TIK som gjorde honom bra ! Har sällan sett så många öppna mål som missats.
Glöm skiten, segertåget startar om på lördag för då är VI taggade till satan igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var TIK som gjorde honom bra !
Har sällan sett så många öppna mål som missats.
Glöm skiten, segertåget startar om på lördag för då är VI taggade till satan igen.