Abron: Ja, i viss mån.. 001024 (tisd) VF-TIK 1-0 011023 (tisd) HV-TIK 6-0 021027 (sön) SSK-TIK 4-1 031025 (lörd) TIK-Leksand 2-6 (Leksandsmatchen var ju en riktig holmgång, 203 utvisningsminuter, TIK fick fyra matchstraff, bl.a. Kapanen! Sjökens kommentar; "Vi kom fel in i matchen") Ha-ha.. 3 av 4 var alltså bortamatcher, 4 av 5 med gårdagens inräknad..
Om man letar statistik åt andra hållet, finns det en omgång då TIK har vunnit (3p) alla de senaste åren? Nej, det finns det inte..
Kan man då dra några slutsatser? Nä, förmodligen inte..(f-n oxo..)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, i viss mån..
001024 (tisd) VF-TIK 1-0
011023 (tisd) HV-TIK 6-0
021027 (sön) SSK-TIK 4-1
031025 (lörd) TIK-Leksand 2-6
(Leksandsmatchen var ju en riktig holmgång, 203 utvisningsminuter,
TIK fick fyra matchstraff, bl.a. Kapanen! Sjökens kommentar; "Vi kom fel in i matchen") Ha-ha..
3 av 4 var alltså bortamatcher, 4 av 5 med gårdagens inräknad..
Om man letar statistik åt andra hållet, finns det en omgång då TIK har vunnit (3p) alla de senaste åren? Nej, det finns det inte..
Kan man då dra några slutsatser?
Nä, förmodligen inte..(f-n oxo..)