Du kan knappast varit på matchen anders bif. Första perioden var mycket jämn och också underhållande, andra var helt och hållet Timrå IK-s period , sett till spelet. Men BIF gjorde målen och det är ju trots allt det som räknas i hockey. Bra match ändå av Timrå IK och jag är ganska säker på att TIK spelar elithockey nästa säsong också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bra match ändå av Timrå IK och jag är ganska säker på att TIK spelar elithockey nästa säsong också.