Smokey: Ibland (rättare sagt, ofta) funderar man på om du stoppar i dej olagliga saker varenda lunch...Plus alla blöta nätter, fan vad det verkar regna mycket nere hos dej.
Fast, idéer har du ju. Det kan ingen förneka.
Derbymöte sker den här veckan. Vässa skenorna, slipa armbågarna och träna på att se elak ut...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fast, idéer har du ju. Det kan ingen förneka.
Derbymöte sker den här veckan. Vässa skenorna, slipa armbågarna och träna på att se elak ut...