1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 450126

Snart kommer snön... och plogbilen
Då blir det jobbigare att ta sig till hemmamatcherna. Vad beträffar bortamatcherna så är det nog hugget som stucket...

När plogas min väg?
Varför saltar Vägverket när det är plusgrader?
När får jag, och när måste jag, ha vinterdäck?
Hur blir jag en bättre bilist på väg hem från matcherna?
Varför är det kallare när man kommer upp på knölen – man är juh närmare solen juh?
Hur fungerar en plogbil?

Frågorna är många och svaren få men att Timrå IK ångar på det vet vi redan nog...!

Negotips; Timrå IK - HV71.........0 - 9

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer