mike66: Varför komma med dessa små frågor nu?? Ni har väl haft snö i byn sedan i midsommar??
Här i Göteborg så snöar det aldrig..En skvätt regn då o då under vintern är det ända vi får..och skulle det ramla ner något som liknar snö så blir det kaos i hela stan..Men det försvinner på en kvart...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför komma med dessa små frågor nu?? Ni har väl haft snö i byn sedan i midsommar??
Här i Göteborg så snöar det aldrig..En skvätt regn då o då under vintern är det ända vi får..och skulle det ramla ner något som liknar snö så blir det kaos i hela stan..Men det försvinner på en kvart...
Timrå IK - HV 71 2 - 12