kungsbacka: svamp? Här har det använts starkare grejer under årens lopp. Det jobbiga i såna här tider är själva avvänjningen. Jälar vad man hallucinerar när man lägger av med starkgrejorna.
Jag håller tummarna för att det börjar att gå sämre igen så man får börja med starkgrejerna igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag håller tummarna för att det börjar att gå sämre igen så man får börja med starkgrejerna igen.
Heja heja Timrå...