Kronblom: Tycker att Hedström har kommit igång rejält nu. Samma med Manderville.. som dock har en väldigt aktiv högernäve. Domaren åkte och stirrade på just manderville halva matchen .. så det är inte så underligt att han fann några utvisningar..
Det var otroligt trevligt att vara på hockey i Timrå igen. satt och njöt !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var otroligt trevligt att vara på hockey i Timrå igen. satt och njöt !