Fortfarande obesegrade på hemmaplan. Timrå ångar på i tabelltoppen som det legendariska ångloket Flying Scotsmen.
Så jävla träligt det känns att det inte varit helt fullsatt på en enda hemmamatch än. Timrå IK är ES formstarkaste och ett av Sveriges bästa lag just nu.
Frågan kvarstår... Varför blir det inte helt fullt på matcherna ???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så jävla träligt det känns att det inte varit helt fullsatt på en enda hemmamatch än. Timrå IK är ES formstarkaste och ett av Sveriges bästa lag just nu.
Frågan kvarstår... Varför blir det inte helt fullt på matcherna ???