Jag tycker att laget fick ett väldigt bra stöd. De tog två flaggor och ville ta konfettin men vad ska det spela för roll? Ni kan inte ge upp för att någon inte har samma visioner som er!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De tog två flaggor och ville ta konfettin men vad ska det spela för roll? Ni kan inte ge upp för att någon inte har samma visioner som er!
Man kan stötta laget utan flaggor, konfetti osv.