Smokey: Det är en sak att diskutera vakternas uppträdande, men man behöver inte göra så osmakliga jämförelser.
Jag blev själv inte precis glad när jag såg & hörde om deras översittarfasoner.
Jag var ganska imponerad över att vi fick vara där och öppna käften. Väntade bara på att någon skulle säga till oss att vi utgjorde hets mot folkgrupp.
Konfetti på isen kan ju vara farligt för spelarna, men hur stor risk är det att papperet ska hamna på isen egentligen?!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag blev själv inte precis glad när jag såg & hörde om deras översittarfasoner.
Jag var ganska imponerad över att vi fick vara där och öppna käften. Väntade bara på att någon skulle säga till oss att vi utgjorde hets mot folkgrupp.
Konfetti på isen kan ju vara farligt för spelarna, men hur stor risk är det att papperet ska hamna på isen egentligen?!