Precis vad jag alltid har tyckt. Det värsta är dock att jag aldrig ger mig och därmed hamnar i fyllhäcken. Men numera åker jag inte på några bortaresor, så risken för fler häckbesök är minimal...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Precis vad jag alltid har tyckt. Det värsta är dock att jag aldrig ger mig och därmed hamnar i fyllhäcken. Men numera åker jag inte på några bortaresor, så risken för fler häckbesök är minimal...