Problemet är inte själva supandet, "problemet" är mitt rättvisepatos... Ingen ska fan komma och sätta sig på DJ Hemp eller hans skyddslingar! Om det så ska sluta i fyllhäcken...
Friskan:
Ibland och ibland... EN gång gjorde du en stark insats, den är jag fortfarande tacksam för...!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Problemet är inte själva supandet, "problemet" är mitt rättvisepatos... Ingen ska fan komma och sätta sig på DJ Hemp eller hans skyddslingar! Om det så ska sluta i fyllhäcken...
Friskan:
Ibland och ibland... EN gång gjorde du en stark insats, den är jag fortfarande tacksam för...!