Hur kan ni tro på vad kvällstidningarna skriver?? De är ju ett skämt. För någon dag sedan skrev de om lockoutspelarna. Inget stämmer. Till exempel så skrev de att Kent Manderville var en lockoutspelare. Det stämmer ju inte.. Tro inte på Aftonbladet och Expressen. Tro på det ni läser på Hockeyligans och Timrå IK´s ord istället..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De är ju ett skämt. För någon dag sedan skrev de om lockoutspelarna. Inget stämmer. Till exempel så skrev de att Kent Manderville var en lockoutspelare. Det stämmer ju inte..
Tro inte på Aftonbladet och Expressen.
Tro på det ni läser på Hockeyligans och Timrå IK´s ord istället..