1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 46116

Sv: Dåligt av Canal +
Jag har mailat och frågat Canal + två ggr angående deras envetenhet att tillbringa sin tid i Globen, Kinnarps och Löfbergs. Jag har menat att det finns ju folk över hela vårt land som håller på andra lag än DIF, HV och FBK och betalar sin del av kakan. Svaret har varit att det ska sändas minst en match från alla arenor, sedan är det en prioriteringsfråga. Mitt svar blir då att Canal + är ett bland de sämsta jag sett att prioritera för sina kunder. Det finns ett ord och det är SKANDAL!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer