Knasen: Nu tror jag inte att TIK eller Sundsvall Hockey eller nån annan hockeyklubb i Sverige för den delen, har varken mer eller mindre medgångs-supportrar. Finns nog en stor bunt av den varan i alla klubbar. Dock kommer det alltid att vara så att alla kanaler i världen visar alltid topplag före bottenlag. Det kommer man liksom inte undan. FBK är inget storstadslag, Karlstad har ca:70000 inv. Hade rollerna varit ombytta och TIK legat i toppen och FBK i botten hade säkerligen TIK fått betydligt mer sändningstid och FBK mindre.
Sen ska ni nog inte klaga på CanalDigital, för det är inte deras fel, utan Canal+. CanalDigital är bara ett bolag som sänder olika kanaler. Precis som Com Hem....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dock kommer det alltid att vara så att alla kanaler i världen visar alltid topplag före bottenlag. Det kommer man liksom inte undan. FBK är inget storstadslag, Karlstad har ca:70000 inv. Hade rollerna varit ombytta och TIK legat i toppen och FBK i botten hade säkerligen TIK fått betydligt mer sändningstid och FBK mindre.
Sen ska ni nog inte klaga på CanalDigital, för det är inte deras fel, utan Canal+. CanalDigital är bara ett bolag som sänder olika kanaler. Precis som Com Hem....